خرید کارتن پستی و خرید کارتن با ابعاد و چاپ اختصاصی

کاوه سلولز زرین

تولید کننده انواع ورق و کارتن با مجهز ترین دستگاه های روز کشور

شما می توانید برای خرید کارتن و خرید کارتن پستی از قالب های موجود در فروشگاه انتخاب کنید و همچنین ما با استفاده از دستگاه پیشرفته ورق سازی و چاپ کارتن ابعاد دلخواه شما را نیز تولید می کنیم.درصورت داشتن طرح و ابعاد اختصاصی فرم استعلام قیمت را پرکنید،کارشناسان فروش ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت

برای اطلاع از آخرین اخبار، تخفیفات و آشنایی با دستگاه ها و ماشین آلات ما میتوانید از شبکه های اجتماعی ما بازدید کنید.

کارتن پستی سایز۱.۲۵

خریدکارتن پستی سایز1.25

کارتن پستی سایز۳

کارتن-پستی-سایز3

کارتن پستی سایز۴

خرید کارتن پستی سایز4

کارتن پستی سایز۵

خریدکارتن پستی سایز5

کارتن پستی سایز۶

کارتن پستی سایز۷

خرید کارتن پستی سایز7

ارتباط با مشاور فروش

ارتباط از طریق تماس تلفنی و تمامی پیام رسان ها

۰۹۳۶۲۳۸۰۵۵۲

ارسال به تمامی نقاط کشور

 

 

فروش کارتن با ابعاد اختصاصی

                   

 

ضمانت کیفیت

 

 

 

راهنمای خرید کارتن

اولین مرحله در راهنمای خرید کارتن با کیفیت، آشنایی با مشخصه‌ها و ویژگی‌های اصلی کارتن است.
همچنین نیاز شما برای کارتن تولیدی نیز می تواند متفاوت باشدبه طور مثال ابعاد، طرح چاپی و موارد تاثیر گذار بر کیفیت کارتن برای هر مشتری متفاوت است.
برای مثال کارتن هایی که در صنایع غذایی تولید می شود می بایست محصول را از جذب رطوبت حفظ کند یا اگر کارتن برای صنایعی تولید می شود که وزن محصول زیاد است باید از کارتن های پنچ یا هفت لایه استفاده شود.
برای صنایع دارویی باید از کارتن هایی استفاده شود که از کاغذ های بازیافتی درست نشده باشند و از کاغذهای سفید برای لایه رویی استفاده شود.
اگر شما به دنبال برندینگ محصول خود هستید، باید بدانید که بسته‌بندی محصول تاثیر زیادی در شناخت و تشویق مشتریان به خرید دارد. طراحی جذاب و کیفیت بسته‌بندی می‌تواند محصول شما را از رقبا تفکیک نماید و تصویر قوی‌تری از برند شما ایجاد کند.
برای خرید کارتن با کیفیت در ابتدا باید ورق کارتن با کیفیتی داشته باشیم، از این رو کارتن سازی هایی می توانند به شما کیفیت بهتری ارائه دهند که خط ورق سازی با کیفتی نیز داشته باشد، همچنین مواد اولیه استفاده شده، مخصوصا کاغذ مورد استفاده برای کارتن بسیار حائز اهمیت می باشد.
خط تولید ورق سازی مجموعه کاوه سلولز زرین، به عنوان پیشرفته‌ترین و بروزترین دستگاه ورق سازی در ایران، با عرض تولیدی ۲۵۰ سانتی‌متر، می تواند تمام نیاز های صنایع مختلف را پوشش دهد و همچنین از تکنولوژی تحت لیسانس کشور ایتالیا بهره‌ مند می باشد. این امر نه تنها تضمین کیفیت بالا، بلکه اطمینان از دستیابی به بهترین نتیجه را برای شما فراهم می‌آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید ورق کارتن با کیفیت، می‌توانید با کارتن‌ سازی کاوه سلولز زرین تماس حاصل نمایید.

راهنمای خرید کارتن پستی برای آنلاین شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی

در فروشگاه های اینترنتی و آنلاین شاپ ها، بسته بندی مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. خرید کارتن، به عنوان یکی از ابزارهای اصلی بسته بندی، نقش حیاتی در حفظ امنیت و سلامت محصولات در طول مسیر ارسال دارد.
خرید کارتن برای آنلاین شاپ ها و فروشگاه‌های اینترنتی نقش بسزایی در حفظ امانت محصولات و ایجاد تجربه خوب برای مشتریان ایفا می‌کند. انتخاب درست انواع کارتن با توجه به نیازهای محصولات شما و اهداف برند، می‌تواند به ارتقای سطح فروشگاه شما و جلب رضایت مشتریان کمک کند. همچنین، رعایت مسائل زیست محیطی و استفاده از  فرآیند بازیافت کارتن، نشان از تعهد به مسائل محیط زیست دارد که به جامعه و مشتریان شما نشان می‌دهد.

ویژگی خرید کارتن پستی مسقیم از کارتن سازی ها

کاهش هزینه ها

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید مستقیم از کارتن‌سازی، کاهش هزینه‌هاست که برخی از کارتن سازی ها مقدار تیراژ پایین تری را نیز قبول می کنند که این امکان را فراهم کرده تا به عنوان خریدار، بدون واسطه، مستقیماً از تولید کننده خرید کنید و هزینه‌های جانبی را کاهش دهید.
مسلما برای فروشگاه های اینترنتی نوپا و آنلاین شاپ های اینستاگرامی خرید کارتن از دفاتر پیشخوان و واسطه ها صرفه ی اقتصادی ندارد و قیمت تمام شده ارسال محصولات را به شدت بالا می برد.

قابلیت شخصی سازی

خرید مستقیم از کارخانه به شما این امکان را می‌دهد تا مواد اولیه و کاغذ مورد نظر خود را به صورت منحصر به فرد برای خود انتخاب کنید،همچنین به شما این امکان می دهد نوع طرح و چاپ خود را شخصی سازی کنید،این امر باعث شناخته شدن برند شما و افزایش اعتبار برای شما در بازار می شود، ولی خرید از واسطه گر ها امکان طرح چاپ اختصاصی و مواد اولیه مورد نظر را ندارد.

ارتباط مستقیم با تولیدکننده

با خرید مستقیم، شما دارای فرصت تعامل مستقیم با تولیدکننده هستید. این ارتباط مستقیم می‌تواند در فرآیندخرید شما تاثیر گذار باشد.درنظرداشته باشیدکه حداقل تیراژ قابل سفارش گذاری در مجموعه کاوه سلولز زرین ۵۰۰۰متر مربع می باشد.

برخی از تولیدات شرکت کاوه سلولز زرین

کارتن شرکت لینا
خرید کارتن بسته بندی
کارتن صادراتی میوه
صفحه اصلیدرباره ماماشین آلاتتماس با ما
صنایع چاپ و بسته بندی کاوه سلولز زرین مطلع شدن از آخرین اخبار، مقالات و تخفیف ها
Dismiss
Allow Notifications