ویژگی کارتن های صادراتی

ویژگی کارتن های صادراتی

ویژگی کارتن های صادراتی


بسیاری از محصولات موجود در کشور قابلیت صادرات به مناطق و کشورهای مجاور را دارند؛ به همین دلیل باید در کارتن های ویژه خود بسته بندی شوند تا سالم به مقصد برسند. استفاده از کارتن های صادراتی سبب می شود تا محصولات شما بدون هیچ گونه آسیبی به دست خریداران برسد. خرید کارتن مناسب و با کیفیت می تواند، بسیاری از نیازهای شما را در زمینه صادرات محصول برطرف نماید. 

کارتن های صادراتی چگونه ساخته می شوند؟

فرایند کارتن سازی برای کارتن های مخصوص به صادرات با انواع معمولی مشابه است. تنها تفاوت آن ها در کاغذ های استفاده در محصول است. معمولا در تولید کارتن های صادراتی از ۳ لایه کاغذ فلوت استفاده می شود که در میان ۲ لایه کاغذ لاینر قرار گرفته است. این کارتن ها به کارتن های ۵ لایه نیز شهرت دارند. علاوه بر کارتن های ۵ لایه برای صادرات از کارتن های ۷ لایه نیز استفاده می شود. این کارتن ها دوام بسیار بالایی دارند و در انواع مختلف تولید شده اند.

خرید کارتن در انواع مختلف صادراتی

کارتن های صادراتی باید ابعاد و اندازه های مناسبی داشته باشند تا محصولات به راحتی و بدون هیچ گونه فشاری داخل آن قرار بگیرند. کارتن های مخصوص صادرات باید توانایی حفاظت فیزیکی از محصول را داشته باشند تا کالا از صدمات خارجی در امان بماند و سالم به دست مشتری برسد.یکی دیگر از ویژگی های مهم کارتن های صادراتی، درج تمامی اطلاعات محصول بر روی آن است. این اطلاعات شامل: نام محصول، تعداد در بسته بندی، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء، برند تولید کننده، مواد تشکیل دهنده و… است. با وجود این اطلاعات مشتری می تواند بدون باز کردن کارتن از محتویات داخل بسته مطلع شود.

سایر ویژگی های کارتن پستی:

از دیگر ویژگی های کارتن های صادراتی درج علائم استاندارد بسته بندی بر روی آن است. این علائم در تمام زبان های دنیا شناخته شده است و به محافظت از محصول کمک می کند. از دیگر ویژگی های کارتن های صادراتی می توان، موارد زیر را نام برد:

  • داشتن استحکام بالا در برابر ضربات فیزیکی، فشار و رطوبت محیط
  • قابلیت بازیافت و استفاده مجدد
  • محافظت از محتویات داخل جعبه در برابر خطرات احتمالی حمل و نقل
  • سازگار با محیط زیست

اگر می خواهید، کارتن های صادراتی را با کیفیت عالی خریداری کنید، کاوه سلولز زرین در خدمت شما است. این شرکت انواع ورق کارتن را با بهره گیری از به روز ترین فناوری های دنیا تولید کرده و به دست مشتری می رساند. شما عزیزان می توانید، خرید ورق کارتن مورد نیاز خود را تنها با چند کلیک از کاوه سلولز زرین انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *