کاهش قیمت تمام شده کارتن


کاهش قیمت تمام شده کارتن:

با توجه  به اینکه کارتن تقریبا در تمام صنعت های مختلف  از بسته بندی محصول تا ارسال و حمل نقل کالا کاربرد دارد.یکی از روش های کاهش قیمت تمام  شده کارتن استفاده از دستگاه های Inline می باشد.

چگونه خط تولید Inline هزینه‌های فرآیند چاپ شما را کاهش می‌دهد؟

فلکسوگرافی فرایندی در صنعت چاپ و بسته‌بندی است که با سرعت زیادی در حال رشد است.

چاپ فلکسو به دلیل تطبیق‌پذیری، مقرون به صرفگی، سرعت چاپ بالا، توانایی تولید تصاویر و گرافیک با کیفیت بالا و دوستدار محیط زیست، روشی است که به طور گسترده در بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به ماهیت بسیار رقابتی صنعت چاپ فلکسو، مشتریان و صاحبان برند خواستار کاهش هزینه، افزایش کیفیت، کاهش زمان ارسال و کاهش ضایعات هستند.

خرید عمده کارتن

تکمیل فرایند با خط تولید Inline دارای چندین مزیت در مقایسه با تکمیل فرایند با خط تولید  Offlineاست که در ادامه به آن اشاره می‌شود:

بهبود کیفیت و راندمان ساخت:

تولید Inline کیفیت و کارایی ساخت به طور قابل توجهی بهبود می‌یابد، زیرا می‌توان بلافاصله مشاهده کرد که آیا محصول نهایی با سفارش مشتری شما مطابقت دارد یا خیر.

از طرفی دیگر چون همه‌ی کارها با یک دستگاه انجام می‌شود کار به درستی صورت می‌گیرد زیرا با تنظیمات قالب‌گیری و ثبت خودکار، نیاز به تعامل اپراتور به حداقل می‌رسد و در نتیجه خطای انسانی کاهش می‌یابد.

از طرفی دیگر به دلیل پیشرفته بودن دستگاه، تصاویر واضح‌تر و متن خواناتری تولید می‌شود.

کاهش هزینه:

در خط تولید Inline فقط برای یک دستگاه به اپراتور نیاز دارید؛ این در حالی است که در خط تولید Offlineبه ازای تعدد در دستگاه‌ها تعداد اپراتور نیز افزایش می‌یابد و نیروی انسانی کمتر نیز به معنای هزینه کمتر است.

خرید کارتن

بزرگترین نقطه ضعف خط تولید Offline:

از آن‌جایی که شما اقدامات مختلفی را با دستگاه‌های مختلف انجام می‌دهید، احتمال تراز نبودن آن‌ها افزایش می‌یابد که بعداً متوجه آن خواهید شد. در این صورت زمان تولید بسیار افزایش و سرعت تولید کاهش خواهدیافت.

ما در مجموعه کاوه سلولز زرین با دستگاه‌های چاپ پیشرفته و Inline کیفیت و کارایی محصول را افزایش و هزینه‌ها را کاهش می‌دهیم. 

همچنین می توانید برای خرید کارتن از طریق فرم استعلام قیمت یا شماره تماس ۲۶۲۰۶۳۱۵-۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

معرفی دستگاه چاپ و کارتن سازی tcy:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *