کاهش قیمت تمام شده کارتن-قسمت۲

کاوه سلولز زرین

کاوه سلولز زرین


 

همانطورکه در قسمت قبل ویژگی های دستگاه های inline برای کاهش قیمت کارتن را بررسی کردیم. دراین قسمت قصد داریم تاثیر کلیشه بر کیفیت و کاهش قیمت کارتن را مورد بررسی قرار دهیم.

افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ در چاپ کارتن

مولفه‌های گوناگونی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت در چاپ کارتن وجود دارد. همان‌طور که می دانید یکی از روش‌های متداول در صنعت کارتن سازی ، چاپ فلکسو است.

فلکسوگرافی تکنیکی است که در آن از صفحه‌ای برجسته و منعطف استفاده می‌شود که آن را کلیشه می‌نامند.کلیشه نقش مهمی در کیفیت چاپ نهایی دارد ولی چیزی که کمتر به آن توجه شده، تأثیر قابل‌توجه آن بر بازده عملیات کلی چاپ است.در بازار رقابتی امروز، کلیشه‌ی مناسب نه تنها در افزایش کیفیت چاپ شما تاثیر دارد بلکه به شما در کاهش هزینه‌های چاپ نیز کمک می‌کند.

ما  تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از مولفه‌های گوناگون، از جمله استفاده از کلیشه کیفیت چاپ را افزایش و هزینه‌های شما را کاهش دهیم.

کلیشه ها از چه ساخته می شوند؟

کلیشه‌‌ها معمولاً از فوتوپلیمر یا برخی مواد منعطف دیگر مانند لاستیک یا پلاستیک ساخته می‌شود و دارای تصاویری برجسته‌ هستند. این صفحات در دستگاه چاپ فلکسو و بر روی سیلندر  (Plate Cylinder)قرار داده می‌شود تا رنگ را از طریق منافذ رول آنیلوکس به سطحی که قرار است بر روی آن چاپ صورت بگیرد، منتقل کنند.

خرید کارتن

کلیشه‌ی مناسب از پنج جهت هزینه‌های چاپ شما را کاهش می‌دهد:

  • کلیشه‌ی مناسب، ثابت است و لازم نیست زمان ارزشمند خود را صرف پیگیری مشکلات مربوط به رنگ و تطابق طرح چاپ شده با طرح اصلی کنید. زیرا استفاده از کلیشه‌ی مناسب می‌تواند به حل این مسائل کمک کند.
  • انتخاب کلیشه‌ی مناسب با نوع کار شما نه تنها در کاهش تعداد رنگ‌های هر کار بلکه در سرعت تغییر و جابه‌‎جایی رنگ ها به هنگام استفاده از کلیشه تاثیر به‌سزایی دارد.انتخاب کلیشه‌ی مناسب با کار چاپی شما، استحکام، تراکم و گستره‌‌ی رنگی بیشتری نسبت به هزینه‌ای که می‌کنید در اختیار شما قرار می‌دهد و این درست همان چیزی است که شما برای جایگزین نمودن چاپ با تکنیک رنگ های نقطه‌ای و فرآیندی نیاز داریم.
  • کلیشه‌ی مناسب به حل برخی از مشکلات چاپ کمک می‌کند. آیا زمان خود را با تلاش برای انتخاب tapeتلف می‌کنید؟فکر می‌کنید رنگ مورداستفاده‌ی شما مشکلی دارد؟کلیشه‌ی مناسب می‌تواند تأثیر فوق العاده‌ای بر عملکرد کلی چاپ داشته باشد.
  • اگر دستگاه‌های چاپ شما با سرعت بالایی کار نمی‌کنند، کلیشه‌ی مناسب شما را قادر می‌سازد تا سرعت را بدون نیاز به رنگ بیشتر افزایش دهید.
  • چقدر برای رنگ سفید خرج می‌کنید؟کلیشه‌ی مناسب می‌تواند مصرف رنگ سفید را کاهش دهد. زیراکلیشه‌ی مناسب رنگ سفید را با کارایی بیشتری منتقل می‌کند و شما می‌توانید با مقدار رنگ سفید کمتر، ماتی بیشتری به رنگ خود ‌ببخشید.

ما در مجموعه‌ی کاوه سلولز زرین بر این باوریم که مشتریان برای کیفیت می‌آیند اما «برای بهره‌وری می‌مانند.». و بنا بر این اصل همه‌ی ‌تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در کنار کاهش هزینه های شما، کیفیت بسته بندی محصولاتتان را ارتقا دهیم.

همچنین می توانید برای خرید کارتن از طریق فرم استعلام قیمت یا شماره تماس ۲۶۲۰۶۳۱۵-۰۲۱ با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *