مراحل تولید کارتن در کارتن سازی


نگاهی به صفر تا صد نحوه ساخت کارتن:

در مورد نحوه ساخت کارتن چه می دانید؟ صنعت کارتن سازی یکی از مهم ترین صنایع در جهان است. در گذشته ساخت کارتن توسط نیروی دست انجام می شد و همین مسئله باعث طولانی شدن پروسه ساخت این محصولات می شد. اما امروزه تعداد زیادی از کارخانه ها در زمینه تولید کارتن فعالیت دارند. کارتن ها در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و همین مسئله باعث رونق بیش از اندازه این صنعت شده است. اما آیا می دانید که کارتن ها چگونه تولید می شوند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با هم پروسه ساخت کارتن را بررسی کنیم.

مرحل تولید کارتن در کارتن سازی

از کارتن ها برای بسته بندی محصولات مختلف از جمله لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ارسال محصولات و … استفاده می شود. کارخانه های مختلف مراحل متعددی را برای ساخت کارتن پشت سر می گذارند. در ادامه به بررسی تولید کارتن در کارتن سازی و مراحل آن می پردازیم.

توجه به نیازهای مشتری:

نخستین مرحله برای ساخت و خرید کارتن توجه به نیازهای مشتریان است. کارخانه مختلف باید کارتن ها را در ابعاد و اندازه های مختلف تولید کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی از آن ها در موارد مختلف استفاده کنند. به عنوان نمونه کیفیت ساخت کارتن برای بسته بندی لوازم خانگی با کیفیت آن برای حمل پیتزا و … متفاوت خواهد بود.

خرید کارتن
خرید کارتن

تولید ورق کارتن:

پس از این که نیازهای مشتری را بررسی کردید باید ورق های کارتن را بر اساس آن ها سفارش دهید. برای این که بیشتر با مراحل تولید کارتن در کارتن سازی آشنا شوید، بهتر است دقت داشته باشید که اغلب کارتن ها از کاغذهای کرافت،تست لاینر، فلوت و…

استفاده می شود.

تولید کارتن:

در این بخش دستگاه های مختلف ورق های کارتن را در ابعاد و اشکال مختلف برش می دهند. شما می توانید کارتن های مختلفی با ضخامت های گوناگون را با استفاده از این دستگاه ها تولید کرده و مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که کارتن ها اغلب به صورت خام و تا نخورده به دست مشتری می رسد و مشتری برای استفاده باید آن ها را سر هم بندی کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *