راهنمای سفارش و خرید کارتن

کارتن سازی کاوه سلولز زرین

کارتن سازی کاوه سلولز زرین


راهنمای سفارش و خرید کارتن

کارتن یکی از محصولات پر مصرف زندگی انسان است. ما هر روزه به شکل های مختلفی از کارتن ها برای کارهای خود استفاده می کنیم. از طرفی دیگر شرکت ها و فروشگاه ها نیز برای بسته بندی محصولات خود و ارائه آن به مشتری از این محصول استفاده می کنند.  بسیاری از افراد بنا به دلایل گوناگون به خرید کارتن نیاز دارند. در این مقاله به طور کامل به سفارش و خرید ورق کارتن می پردازیم.

راهنمای سفارش و خرید کارتن
راهنمای سفارش و خرید کارتن

 

 

 

ضرورت خرید و استفاده از کارتن

یکی از اصلی ترین دلایل خرید و استفاده از کارتن ها، حفاظت کالا و محصولات مختلف در برابر آسیب های احتمالی به ویژه در هنگام حمل و نقل است. این جعبه ها به دلیل ساختاری که دارند می توانند از محتوای داخل را از هر گونه ضربه، خراش و سایر صدمات محافظت کنند تا هیچ گونه آسیب فیزیکی به محصولات داخل آن ها وارد نشود.

از طرفی کارتن ‌ها به عنوان یک راهکار بهداشتی برای نگهداری محصولات نیز شناخته می شوند. در واقع کارتن ها از محصولات و محتویات داخل خود در مقابل ذرات و آلاینده ‌ها محافظت می‌کنند. از طرفی دیگر استفاده از کارتن ها باعث کاهش مصرف مصالح غیرقابل تجدیدپذیر شده است و این امر در راستای حفظ محیط زیست موثر است. به طور کلی می توان گفت خرید و استفاده از کارتن ها موجب ارتقاء عملکرد و ایمنی محصولات شده و نقش مهمی در حفاظت از محیط زیست و کاهش پسماند دارد.

خرید انواع مختلف کارتن

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و در راستای پاسخ گویی به نیاز های افراد، کارتن های مختلفی تولید و به مشتری عرضه می شوند. انواع مختلف کارتن ها بر اساس جنس، سایز و تعداد لایه دسته بندی می شوند. شایان ذکر است که شرکت کاوه سلولز زرین از قابلیت شخصی سازی کارتن نیز برخوردار است.

<yoastmark class=

 

 

عوامل موثر بر قیمت کارتن

در واقع پارامتر های مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت کارتن اثر می گذارند. به همین دلیل نیز قبل از اقدام به خرید کارتن بهتر است تا قیمت آن را از چندین فروشگاه معتبر استعلام بگیرید تا از رنج قیمتی محصول مدنظرتان با خبر شوید. مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کارتن عبارت اند از:

  • کیفیت مواد اولیه

  • ضخامت کارتن

  • نوع کاغذ

  • تعداد لایه های کارتن

  • تیراژ کارتن

  • نوع چاپ کارتن

  • فروشنده محصول

  • قیمت مواد اولیه برای ساخت کارتن

 

خرید کارتن با قیمت مناسب

برای خرید کارتن تنها کافی است با شرکت کاوه سلولز زرین تماس گرفته و کارتن های خود را در مدل دلخواه سفارش دهید.  شایان ذکر است که محصولات کارتن سازی کاوه سلولز زرین مطابق با آخرین استاندارد های جهانی و با مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شوند. به همین دلیل نیز می توانید از دوام و کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

مزایای خرید کارتن از شرکت کاوه سلولز زرین

شرکت کاوه سلولز زرین با تکیه بر سابقه کاری چندین ساله خود و با به کار گیری بهترین مهندسین و تکنسین ها در شرکت خود، همواره کارتن هایی را تولید کرده است که مطابق با بروزترین استاندارد های جهانی هستند. به همین خاطر نیز کارتن های این برند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردارند. مهم ترین مزایای خرید کارتن از شرکت کاوه سلولز زرین عبارت اند از:

  •  مرغوب ترین مواد اولیه

  • جنس باکیفیت و مقاوم

  • دوام و طول عمر بالا

  • قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *