موارد استفاده از کارتن پنج لایه

خرید کارتن پنج لایه

خرید کارتن پنج لایه


کارتن ها یکی از رایج ترین مواد برای بسته بندی انواع محصولات هستند که از گذشته تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند. امروزه کارتن ها در انواع مختلف سایزها طراحی و تولید شده اند که هر کدام از آن ها کاربردهای ویژه خود را دارند. کارتن های ۵ لایه یکی از انواع مختلف این کارتن ها هستند که به دلیل استحکام و مقاومت بالا در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند. خرید کارتن می تواند، بسیاری از نیازهای روزمره ما را جهت بسته بندی انواع لوازم، برطرف نماید.

فرایند تولید کارتن های ۵ لایه چگونه است؟

کارتن های ۵ لایه از سه لایه صاف به نام ورق لاینر و دو لایه فلوت که در میانه قرار گرفته اند، تشکیل شده است. فلوت ها در واقع تعیین کننده شکل موج ورق کارتن هستند که در کلاس های مختلف تولید شده اند(ای فلوت و سی فلوت).خرید ورق کارتن  یکی از ملزومات مهم در هنگام تولید کارتن های ۵ لایه است. 

کارتن پنج لایه

برای تولید ورق های کارتن در ابتدا مواد اولیه مورد نیاز را با به کارگیری روش های فیزیکی و شیمیایی به خمیر کاغذ تبدیل می کنند. سپس این خمیر توسط دستگاه به کاغذهایی با ضخامت های مختلف تبدیل می شود. در مرحله بعدی از فرایند کارتن سازی، مقواهای تولید شده را توسط ابزارهای مخصوص برش می دهند و آماده چاپ می کنند. بعد از چاپ طرح سفارشی بر روی کارتن، لبه های آن را توسط چسب به یک دیگر متصل می کنند.

مهم ترین کاربردهای کارتن:

کارتن های ۵ لایه به دلیل استحکام و مقاومت بالا، بهترین گزینه در زمان اسباب کشی هستند. شما می توانید، با خیال راحت لوازم سبک و سنگین خود را داخل این کارتن ها قرار داده و آن ها را حمل و نقل نمایید. خرید کارتن ۵ لایه برای نگهداری و محافظت از اشیاء و لوازم غیر کاربردی منزل نیز، مناسب است.

علاوه بر این کارتن های ۵ لایه برای موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند:

  • بسته بندی انواع لوازم صوتی و تصویری
  • بسته بندی انواع میوه
  • استفاده در صنایع غذایی
  • استفاده جهت بسته بندی انواع اسباب بازی
  • بسته بندی انواع دارو و لوازم داروخانه ای

شرکت کاوه سلولز زرین تولید کننده انواع ورق کارتن با استفاده از مواد اولیه مرغوب و ماشین آلات روز دنیا است. شما عزیزان می توانید، خرید ورق کارتن را بدون واسطه و با قیمت مناسب از کاوه سلولز زرین انجام دهید.

شبکه های اجتماعی ما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *